"အလွဴစင္ၾကယ္ေၾကာင္း ေလးမ်ိဳး"
"အလွဴစင္ၾကယ္ေၾကာင္း ေလးမ်ိဳး"
ရဟန္းတို႔ အလွဴ၏ စင္ၾကယ္ေၾကာင္းတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္း၊ အဘယ္ေလးမ်ဳိး တို႔နည္းဟူမူ-
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံ ပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
.......................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔၊ ဤေလာက၌ အလွဴေပးသူသည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္။
......................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔၊ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္။
....................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာ ေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္။
.........................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံ ပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္၏။
ရဟန္းတို႔ အလွဴ၏ စင္ၾကယ္ေၾကာင္းတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္းဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
{အဂၤုတၱရနိကာယ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဒုတိယပဏၰာသက၊ အပဏၰကဝဂ္၊ ဒကၡိဏသုတ္}
ရဟန္းတို႔ အလွဴ၏ စင္ၾကယ္ေၾကာင္းတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္း၊ အဘယ္ေလးမ်ဳိး တို႔နည္းဟူမူ-
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံ ပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
- ရဟန္းတို႔၊ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ေသာ အလွဴမ်ဳိးသည္ ရွိ၏။
.......................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔၊ ဤေလာက၌ အလွဴေပးသူသည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္။
......................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔၊ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္ သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္သာ စင္ၾကယ္၍ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္ မစင္ၾကယ္။
....................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္ သီလမရွိ၊ ယုတ္မာ ေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလမရွိ၊ ယုတ္မာေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း မစင္ၾကယ္။
.........................................................
ရဟန္းတို႔ အဘယ္သို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံ ပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္သနည္း။
- ရဟန္းတို႔ ဤေလာက၌ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
- အလွဴခံပုဂၢဳိလ္သည္လည္း သီလရွိ၏၊ ေကာင္းေသာ သေဘာ ရွိ၏။
ရဟန္းတို႔ ဤသို႔လွ်င္ အလွဴသည္ အလွဴေပးပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္ အလွဴခံပုဂၢဳိလ္ေၾကာင့္လည္း စင္ၾကယ္၏။
ရဟန္းတို႔ အလွဴ၏ စင္ၾကယ္ေၾကာင္းတို႔သည္ ဤေလးမ်ဳိးတို႔တည္းဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
{အဂၤုတၱရနိကာယ္၊ စတုကၠနိပါတ္၊ ဒုတိယပဏၰာသက၊ အပဏၰကဝဂ္၊ ဒကၡိဏသုတ္}